Khamis, 24 April 2014

Hadiah Dari Lahad Datu, Sabah.


            Assalamualaikum wrh wbr....

        Salam di hari Jumaat yang penuh barokah ini. Alhamdulillah syukur kerana masih lagi dapat bernafas di dunia ini serta masih lagi dapat menikmati kehidupan di muka bumi Allah ini. Hari ini bukanlah nak cerita tentang masak-memasak, cuma entri kali ini mengenai hadiah dari Amie's Little Kitchen sempena dengan Peraduan Amie's 1st Giveaway Debaran Menanti Kelahiran sudah selamat sampai ke tangan saya. Jauhnya.... melintasi Laut Cina Selatan lagi.






         Terima kasih tak terhingga saya ucapkan kepada Amie diatas susah payahnya menghantar hadiah serta cenderahati kepada saya. Sebenarnya bukan kemenangan atau hadiah yang saya harapkan, cuma sekadar ingin memeriahkan giveaway yang dianjurkan oleh Amie sahaja.
Alhamdulillah rezeki nampaknya. Suka sangat dengan hadiahnya seutas rantai tangan mutiara, sehelai kain batik tenunan Borneo, fridge magnet serta keychain dari Sabah.

         Saya doakan semoga Amie sekeluarga beroleh kebahagiaan serta dimurahkan rezeki selalu. Mudah-mudahan suatu hari nanti saya akan dapat menjejakkan kaki ke sana, negeri dibawah bayu....Insyaallah.


3 ulasan:

  1. tahiah..jauhnya..dari kampung saya pulak tu LD. hee

    BalasPadam
    Balasan
    1. Oh.... ya ka. Rupanya Hunyeda pun orang Lahad
      Datu juga ka.... Alhamdulillah rezeki.

      Padam
  2. tahniah jgk dr kak ruby dillah.......

    BalasPadam